Bel ons: +31 (0) 614478596

Gratis verzending vanaf €150,- *

Enkel op afspraak geopend.

Klantenservice

Hier vindt u veel handige informatie

Bekijk hier handige informatie

Bestellen, leveren en betalen

– Plaats het door u gewenste product in de winkelwagen door op de knop ‘’toevoegen aan winkelwagen’’ te klikken;

– In de winkelwagen ziet u nu welke producten er in de winkelwagen zijn geplaatst.

– Klik op de knop ‘’afrekenen’’

– Vervolgens vult u uw gegevens in, kiest u een betaal- en verzendoptie. Via Online Afrekenen kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk via de veilige omgeving afrekenen. U kunt kiezen uit iDeal, Bancontact/Mistercash en Sofort. U dient het gehele bedrag vooraf te voldoen. Daarna verschijnt een overzicht van uw gegevens en keuzes. U kunt deze gegevens en keuzes op dat moment nog aanpassen en eventuele niet-gewilde handelingen hier herstellen. Controleer uw gegevens voordat u naar de bestel- en betaalpagina gaat.

– Door op de knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’ te klikken is uw bestelling definitief en kunt u betalen op de door u gekozen betaalwijze.


– Nadat de betaling in goede orde is ontvangen, ontvangt u een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Na ontvangst van de betaling zullen wij uw bestelling binnen 3-5 werkdagen versturen.

De verzendkosten voor uw regio vind je terug tijdens het afreken proces. Dit verschilt namelijk per land en type artikel.

U kunt uw bestelling niet afhalen.

Nee, de betalingen worden verwerk via een externe betaal provider:  “Mollie”  

Ja, wij rekenen 21% belasting op al onze verkopen.

Ja, tijdens het bestel proces wordt er bij het invoeren  je adres gevraagd. Na het invullen verschijnen er verzend mogelijkheden. Indien er geen mogelijkheid verschijnt kunnen wij niet naar uw regio versturen.

Ook handig om te weten

Bedenktijd en herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag dat u het product ontvangen heeft.
Voor overeenkomsten die uit meerdere zendingen of onderdelen bestaan, begint de termijn pas te lopen wanneer het laatste onderdeel fysiek in uw bezit is.

Uitzonderingen
Op het herroepingsrecht geldt een aantal uitzonderingen. Zie voor een uitgebreide lijst: https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoopmethode/webwinkels/het-afhandelen-van-een-bestelling-bedenktijd-bij-internetaankopen/uitzonderingen-op-de-bedenktijd/.

Zo is het herroepingsrecht niet van toepassing op:

– maatwerkproducten, oftewel leveringen van volgens specificaties van u als klant vervaardigde zaken, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van u als klant, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
– een overeenkomst waarbij u als klant ons specifiek verzocht heeft u te bezoeken om daar dringende herstellingen of onderhoud te verrichten, met uitzondering van 1) aanvullende dienstverlening waar u als klant niet uitdrukkelijk om heeft verzocht en 2) de levering van andere zaken dan die noodzakelijk zijn om het onderhoud of de herstellingen uit te voeren;
– een overeenkomst tot het verrichten van diensten, na nakoming van de overeenkomst, indien 1) de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van u als klant en 2) u als klant heeft verklaard afstand te doen van uw recht van ontbinding zodra wij de overeenkomst zijn nagekomen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen dient u ons op de hoogte te stellen van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen (bijvoorbeeld per post of per e-mail). U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde formulier bij de bestelling, dat u ook hier kunt downloaden. U kunt het modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook elektronisch invullen en opsturen via onze website (https://kreidlerstore.nl/contact). Als u van deze mogelijkheid
gebruik maakt zullen wij u onverwijld op een duurzame gegevensdrager (bijvoorbeeld per e-mail) een ontvangstbevestiging van uw herroeping sturen.

Onze contactgegevens zijn: firma Akkerman h.o.d.n. kreidlerstore.nl – Oude Wijk 32 b – 8434 NK – Waskemeer – [email protected] – 06-144 78 596.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is
van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten, zo snel mogelijk van ons terug (en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn van uw beslissing de overeenkomst te herroepen). Als u heeft gekozen voor een levering die duurder was dan onze goedkoopste manier van leveren, ontvang u deze extra leveringskosten niet terug. Let op: de kosten voor het terugsturen van het product draagt u als klant.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anders heeft ingestemd; in ieder geval zullen wij u voor deze terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Let op: er bestaat een mogelijkheid dat wij minder uitbetalen dan het aankoopbedrag. Dit kan indien de behandeling van het product verder is gegaan dan noodzakelijk om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Garantie en defecte producten

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan de overeenkomst moet beantwoorden en dus in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Voor het goed functioneren en de optimale levensduur van onze artikelen is het van belang om de onderdelen met kennis van zaken op de juiste manier te monteren, of te laten monteren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

Producten die wij leveren zijn goedgekeurd en bestemd ter vervanging van originele onderdelen. Producten die niet bestemd zijn voor vervanging van originele onderdelen (bijvoorbeeld snelheidsbevorderende en race-onderdelen) zijn uitdrukkelijk niet voor gebruik op de openbare weg bestemd. Mochten deze producten door u toch op de openbare weg of voor andere doeleinden worden gebruikt dan is dit geheel voor eigen risico. Zo kan het tot gevolg hebben dat uw typegoedkeuring niet langer geldig is, u een boete krijgt of dat u geen aanspraak kan maken op uw verzekering bij ongevallen of andere schade. Daarnaast bent u te allen tijde zelf verantwoordelijk en aansprakelijk bij snelheidsovertredingen, verkregen WOK-meldingen of andere sancties.

Beantwoordt het product niet aan de overeenkomst (heeft het een gebrek)? Dan heeft u in principe recht op kosteloos herstel of vervanging. Mocht dit gebeuren dan stellen wij het op prijs dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt via [email protected], met daarbij foto’s van het product en het gebrek.

Klachten en overige

Wij doen ons uiterste best onze producten en diensten goed af te leveren. Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of bellen naar 06-144 78 596.
Wij verzoeken u de klachten binnen bekwame tijd – nadat u op de hoogte bent geraakt van het probleem – volledig en duidelijk omschreven in te dienen bij ons. De klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Het is daarnaast voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nadat de overeenkomst tot stand is gekomen, wordt deze opgeslagen in ons digitale systeem. U kunt uw bestellingen (ook uw oude bestellingen) raadplegen door een account aan te maken op de website.

Op onze diensten en leveringen (overeenkomsten) zijn geen gedragscodes van toepassing.

Gratis verzending (NL)

Boven een bedrag van €150,-

Gemakkelijk retourneren

14 dagen geld terug garantie *

Internationale garantie

Geldig in het land van gebruik

100% Veilig betalen

iDeal / Paypal / Bankoverschrijving